zaterdag 3 december 2016

Optische illusie en treinen


 Flavia


           Deze trappen maken je hersens een beetje gek :-)
We bekeken dit werk langs alle kanten
Afbeeldingsresultaat voor hoge snelheid treinAfbeeldingsresultaat voor trein
Trein

(Vragen en antwoorden)
Hoe lang werk je al bij Infrabel?
3 jaar geleden ben ik begonnen met studeren en 2 jaar geleden beginnen werken.
Wat doe je daar?
Infrabel heeft de treinsporen en de seinen en ik ben verkeersleider. Ik moet zorgen dat het treinverkeer vlot gaat, ook als er problemen zijn.
Hoe word je aangezogen door een trein?
Dat is moeilijk uit te leggen. Het heeft te maken met luchtdruk. Ik zal een tekening maken.
Waar vind je filmpjes?
https://www.youtube.com/watch?v=doPo1xzWNts
Vind je deze baan leuk , en waarom?
Ik vind de baan leuk omdat er altijd puzzels moeten opgelost worden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten